Zo’n continu en snel draaiende netwerksamenleving vereist superieure mobiele, vaste en ICT-diensten. KPN levert ze. Aan particulieren, aan zakelijke klanten, de overheid en kennisinstituten. Aan heel Nederland. Al ruim 125 jaar.
KPN ÉÉN: speciaal voor de zakelijke klant
Speciaal voor de zakelijke klant is er KPN ÉÉN. Eén geïntegreerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internetdiensten. KPN ÉÉN geeft de zakelijke klant de mogelijkheid om de verantwoordelijkheid voor zijn totale communicatiesystemen bij KPN onder te brengen. Voor inzicht, overzicht en eenvoud. Met KPN ÉÉN heb je één aanspreekpunt, één contract, één 24/7 helpdesk, één factuur en één online beheerportal. En natuurlijk 4G-dekking in heel Nederland.
Veilig in de Cloud
Werken in de cloud levert de ondernemer flexibiliteit, de mogelijkheid van tijd- en plaatsonafhankelijk werken en altijd en overal toegang tot de bedrijfsdata. Werken vanaf verschillende locaties, bijvoorbeeld vanuit huis, onderweg langs de snelweg of op een andere vestiging van de onderneming. Tegelijkertijd behouden wat je altijd al had: gemakkelijk samenwerken met collega’s. En met de Cloud van KPN is één ding zeker: de data worden veilig in Nederlandse datacenters bewaard.
Maatschappelijk verantwoord
We zijn ons bewust van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Daarom gebruiken we onze kennis en technologie om bij te dragen aan het welzijn van al onze belanghebbenden. Door mensen in staat te stellen met elkaar in contact te blijven, met extra aandacht voor kwetsbare groepen. Bijvoorbeeld met KPN Mooiste Contact Fonds. Ook nemen we actief maatregelen om onze invloed op het milieu te beperken. Dat zijn geen loze beloften: KPN staat voor het derde achtereenvolgende jaar in de wereldwijde Dow Jones Sustainability Index. Een erkenning voor het duurzaam ondernemen door KPN.
Voorop in het Nieuwe Leven & Werken
KPN wil een voorloper zijn in het Nieuwe Leven & Werken (HNL&W) om bij te dragen aan een gezonder evenwicht tussen werk en privéleven. HNL&W zorgt voor efficiënter en kostenverlagend werken en een vermindering van het aantal reiskilometers, energieverbruik en CO2-uitstoot. Ook draagt het bij aan een hogere arbeidsparticipatie, vitaliteit en medewerkerstevredenheid. KPN werkt zelf volgens het HNL&W en helpt klanten dit ook te realiseren.
Ook verbonden én vrij zijn? Kies voor KPN.